niedziela, 16 marca 2014

uwaga

Cóż, jestem zmuszona do napisania tego posta.
Nie pomyślcie sobie, że zależy mi na komentarzach i piszę to opowiadanie tylko, żeby czytać jaka to nie jestem wspaniała i cudowna.. Naprawdę tak nie jest!
Przykro mi się robi, gdy widzę ilość wejść, a komentarzy nie ma nawet 1/8 tego, to samo z informowaniem ludzi na tt. Czy to tak wiele zostawić po sobie chociaż jedno głupie słowo?
Osobiście, zaczyna mnie to trochę męczyć. Ja poświęcam swój czas i staram się jak najczęściej dodawać rozdziały, ale wy tego nie doceniacie. Jasne, nie mówię tu o wszystkich, bo wiem, że są osoby, które zawsze coś po sobie zostawią i strasznie wam za to dziękuje.
Przez ostatnie dwa dni miałam gorączkę i ledwo stałam na nogach, ale nie mogłam znieść tego uczucia, że zostawię was na tak długo bez rozdziału, więc siedziałam przed komputerem i napisałam go, mimo, że miałam ochotę jedynie walnąć się do łóżka i pójść spać.
Nie wiem co mam napisać, żeby w końcu zachęcić was do komentowania.. Już zwykłe 'czytasz-komentujesz' pod rozdziałem nie starcza.

Mimo wszystko kocham was całym serduszkiem i nie chciałabym zniechęcić się do pisania przez taką pierdołę.

17 komentarzy:

  1. Wiem co czujesz mam tak samo. Nie jesteś sama rozumiem Cię wpelni i podziwiam to,że tak bardzo się dla nas poświęcasz. :) memyselfandstuf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię i podziwiam za to, że tak poświęcasz się dla nas. To opowiadanie jest G E N I A L N E ! Jaaj, ja chyba nie dałabym rady pisać jakbym miała gorączkę.
    Nie wiem co napisać...Ja zawsze staram się zostawić komentarz pod rozdziałem ( chociażby jedno zdanie). Kocham Cię i Twoje opowiadanie <3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciężko z tymi komentarzami czasami jest :/
    Ja pod ostatnim nie zostawiłam :(
    Trzymaj się Kochana i niech Ci zdrówko dopisuje :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest genialny i super piszesz, tylko po prostu nie którym się nie chce komentować i nie przejmuj się tym, a ja z niecierpliwością czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, staram się być z tobą pod każdym rozdziałem, i informować cię, jak bardzo doceniam twoje starania. Oczywiście nie udaje mi się być pod każdym, ponieważ czasem nie mam nawet tych 30 sekund. Głupio brzmi, ale to prawda. Czasem, bez bicia przyznaje się, że zapominam o komentarzu. :(
    Ale mam nadzieję, że wszystko będzie okej, że wszystko się wyjaśni i mam nadzieję,że będę mogła być z tobą zawsze. :3
    Pozdrawiam, @mysza_13 ;))
    PD: czasem się nie podpisze, mój błąd, haha :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zniechęcaj się misiu bo Twoja praca jest doceniana ;* @Elissabetthh x

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz bardzo dobrze i osobiście zawsze komentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Cię staram sie zawsze komentować uwielbiam to ff jest cudowne tak samo jak i ty :) I love you

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się, jest wiele osób, które komentują i kochają to opowiadanie :)
    Ja osobiście uważam, że to jeden z najlepszych ff jakie czytałam :P
    Staram się zawsze komentować i z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały ^^
    Pozdrawiam ;* Życzę weny :)
    @Tysiiaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. też smuci mnie fakt jak widzę ile komentarzy jest, staram sie komentować każdy rozdział, nie dziwię się czemu Cię to irytuje, bo nawet jak jesteś chora to piszesz, nie zniechęcaj się, bo wiele osób uwielbia Cię i zawsze będzie komentować :D
    życzę weny i powrotu do zdrowia <3 @love_cookies3 xxx *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej szybko, ja zawsze pozostawiam po sobie komentarz bo wiem że autorom na tym zależy.. a co do pozostałych, nie wiem czemu nie napiszą chociaż kilku słow... @lovely_carrots_

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja to znam ? -,-
    Dasz radę. ;* masz stałych czytelników którzy Cię nigdy nie opuszczą. *,*
    Kochamy Cię. <3
    @loostiindreaams

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czytam i komentuje. Czasami od razu nie, ale zawsze staram się nadrobić. Dziekuję, ze piszesz i poświęcasz czas. Mam nadzieję, że reszta osób również tak uważa. Opowiadanie świetne i dziękuję ♥
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezusie i Maryjo to czekanie mnie wykańcza :o Kiedy planujesz dać nowy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała dodać coś dzisiaj, ale nie wiem co z tego wyjdzie.
      najpóźniej jutro po południu

      Usuń
    2. Aaa to fajnie, czekam z niecierpliwością p.s. To ff jest asdfghjklkjhgfdsasdfghj; <3

      Usuń
  15. Awww Skarbie ♥ Słałam się fanką Twojego ff :-) Jest genialne. Miłość od pierwszych linijek tekstu :) Masz talent ♥ Nie zniechęcaj się jeżeli nie masz komentarzy (choć masz ich sporo :) ) może to dlatego, że twoje ff jest tak genialne, że gdy ludzie przeczytają go to brakuje im słów żeby ująć to co chcą XD ♥ @dd...

    OdpowiedzUsuń